Вчителі математики, фізики та інформатики удосконалювали свою фахову майстерність
Нещодавно проходило засідання предметної комісії вчителів фізико-математичного циклу. Найбільш актуальними питаннями були:
- Досвід шкіл інших країн в організації дистанційного навчання.
- Ознайомлення з модельними програмами НУШ з математики та інформатики.
- Адаптація здобувачів освіти 5-х класів до навчання в школі II ступеня. Особливості викладання навчальних предметів у 5 класі.
- Впровадження нетрадиційних форм і методів роботи на уроках математики.
- Відкритий пленерний урок у 5 класі «Числові вирази. Формули»
- Майстер-клас «Я роблю це так»
- Обмін досвідом. Методичні прийоми, які сприяють розвитку критичного мислення на уроках фізики.
- Віртуальна internet-екскурсія «Інноваційні технології навчання в сучасній школі»
В ході обговорення першого питання вчитель математики Кафтан Г.Г. коротко розповіла про організацію дистанційного навчання в школах Канади та Польщі.
Більшість часу було присвячено ознайомленню з модельними програмами НУШ з математики та інформатики для 5 класу. Стень М.В. ознайомила колег з модельною програмою з математики, а Леньо Г.Я. – з інформатики. Кафтан Г.Г. та Макаркук Г.Я. поділилися інформацією про модельні програми НУШ, одержану на курсах підвищення кваліфікації вчителів.
Придиба О.В. провела майстер – клас на тему «Я роблю це так», а Леньо Г.Я. та Форліта С.Д. ознайомили вчителів з інтернет-ресурсами та інформаційними матеріалами щодо організації дистанційного навчання.
Попович Л.Б. та Карпа О.М. поділилися досвідом роботи у 5 класах. Особлива увага була приділена питанню адаптації здобувачів освіти 5-х класів до навчання в школі II ступеня та особливостям викладання навчальних предметів у 5 класі.
Придиба О.В. розповіла про нетрадиційні методи та форми роботи на уроках алгебри і геометрії у 10 класі.
Шпирка І.Б. ознайомив колег з методичними прийомами, які сприяють розвитку критичного мислення на уроках фізики.
Відвідали та обговорили відкритий пленерний урок у 5 класі «Числові вирази. Формули» ( вч. Макарчук Г.Я. )